ناصر کیاوری

ناصر کیاوری

سلام؛ خوش اومدید.

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

افتتاح وبلاگ شخصی ناصر کیاوری

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم


سلام؛

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه مبارک، وبلاگ شخصی ناصر کیاوری، با هدف نشر دانش، انتقال تجربه، بیان دیدگاه ها واطّلاع رسانی، امروز جمعه، 1394/03/29، مصادف با 2 رمضان سال 1436 و 19 ژوئن 2015، افتتاح شد.


منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان هستم.


با تشکّر

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
ناصر کیاوری

نظرات  (۲)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۵:۰۶ من انقلابی ام
سلام و درود بر شما جوان خوشتیپ و پر انرژی...
از جنابعالی به خاطر این وبلاگ که بسیار زیباست تشکر می کنم.
و از خداوند برای شما توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.
پاسخ:
سلام.
ممنون از این که به وبلاگ خودتون سر زدید.
بنده هم برای شما انقلابی عزیز، آرزوی موفّقیّت و سربلندی در پیشگاه حضرت حقّ را خواستارم.
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۲ پیمان حسن زاده

 

سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

www.jabehpizza.ir

 

پاسخ:
سلام؛ نماز و روزه های شما هم قبول.
ممنون؛ شما هم موفّق باشید؛ سایت شما هم زیباست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی